Free songs
Domů / Tipy & rady / Mostové jeřáby jedině ze Zlína
Mostové jeřáby jedině ze Zlína

Mostové jeřáby jedině ze Zlína

Nejen různá staveniště, ale i výrobní či skladové prostory se neobejdou bez jeřábové techniky. Jeřábová technika nejsou pouze klasické jeřáby s dlouhým ramenem, ale jsou to i jeřáby otočné, portálové a patrně nejpoužívanější mostové jeřáby. Kromě jeřábů všeho druhu zahrnuje jeřábová technika také vázací prostředky, pojízdná zdvihadla, jeřábové dráhy a další sortiment.

To vše je hlavní náplní zlínské společnosti s r učením omezeným Ganas, která v roce 1992 navázala na úspěšnou tradici Baťových závodů. Dnes se firma zaměřuje nejen na výrobu a instalaci jeřábové techniky, ale také na rekonstrukce, opravy, servis a modernizaci nejrůznějších zdvihacích zařízení. Vedle toho poskytuje společnost Ganas také servisní a kontrolní služby jeřábů a výtahů.

Přednosti mostových jeřábů

Mostové jeřáby se instalují ve výrobních, montážních nebo skladovacích halách, ve kterých je možné využít stávající stropní konstrukce. K výhodám mostových jeřábů patří velká nosnost a jednoduché ovládání zpravidla pomocí zavěšeného ovladače. Dělník si tak může ovládat přenášení břemena sám ze země a usadit je přesně kam potřebuje. Výrobce dodává i sofistikovanější ovládání dálkovým rádiovým ovladačem. Další výhodou je, že mostové jeřáby se vyplatí i v místech, kde se z nějakého důvodu nevyplatí nebo vůbec nelze stavět nosné sloupy. Díky stávající stropní konstrukci se ušetří značné náklady na budování nové jeřábové dráhy.

Jaké mají parametry

Jedinečnou výhodou je, že pokryjí celou plochu haly díky rozpětí až 25 metrů. Mostové jeřáby unesou břemena až 25 tisíc kilogramů, což platí o jeřábech jednonosníkových. Dvojnosníkové mají nosnost dokonce do 50 tisíc kilogramů. Zárukou velké pevnosti jsou válcované profily. Ramena se zdvihají pomocí řetězových nebo lanových kladkostrojů a podélné i svislé pohyby mají dvojrychlostní ovládání vybavené frekvenčním měničem otáček. Další zařízení umožňuje nastavování rychlosti, čímž se vylučuje nežádoucí rozhoupání břemene.