Efektivní reklama na banneru příláká více zákazníků

Ostatní

Ve světě podnikání patří investice do efektivní reklamy mezi nejdůležitější aspekty. Můžete mít sebelepší produkt nebo nabízet úžasnou službu, bez efektivní reklamy máte šanci na úspěch jen minimální. Existuje obrovské množství možností, záleží jen na vaši fantazii a samozřejmě financích, které můžete do reklamy vložit. 3D loga upoutají pozornost na provozovnu, ale jak zákazníky přilákat k ní?

Reklama na banneru nebo reklamní plachtě má potencionálního zákazníka upoutat na první pohled.

Jak navrhnout bannerovou reklamu, aby ji žádný člověk nepřehlédl a především – utkvěla mu v jeho paměti?

Využijte možnosti bannerů a reklamních plachet

Tisk bannerů může být skvělou taktikou pro účinný marketing. Jedná se o sekundární médium, které může kreativně podporovat stávající značku nebo kampaň. Je nepravděpodobné, že by si zákazníci koupili vozidlo, nakoupili na vašem webu nebo změnili úhel pohledu jen proto, že viděli váš banner. Mohlo by to však získat jejich pozornost a umístit vaši značku do jejich myslí s pozitivní asociací. Můžete dokonce udělat tak nezapomenutelnou, že o tom budou mluvit se svými známými nebo rodinou.

  • Použijte přibližně sedm slov, maximálně deset. Jedním z nich musí být název společnosti. Samozřejmě existují výjimky.
  • Snažte se sdělit pouze „jednu zprávu“. Nezahlcujte okolí informacemi. Máte jen pár sekund, takže to zjednodušte.
  • Buďte nezapomenutelní, ale nechtějte, aby kolemjdoucí nad textem příliš přemýšleli. Lidé mají omezený čas na strávení vaší zprávy.
  • Spolehněte se na silný vizuál, abyste zprávu sdělili. Zajímavý nebo nečekaný vizuál může rychle upoutat pozornost.
  • Obecně nezahrnujte kontaktní údaje; je to rušivé a těžko zapamatovatelné.

Nejdůležitější věc? Nezapomeňte, že máte jen pár sekund na to, abyste svou zprávu předali někomu, kdo nevěnuje plnou pozornost, když projíždí nebo prochází kolem. Udělejte to proto kreativním, nezapomenutelným.

E-abctiskarna.cz je web, kde objevíte levný tisk bannerů, tisk etiket, vizitek a mnoho dalšího, bez čeho se fungijící firma neobejde.