Dozvěděli jste se, že řízení vztahů se zákazníky může vašemu podnikání jedině prospět? A narazili jste na zkratku „CRM“? Pokud o „customer relationship managementu“ víte jen to, že existuje, pak čtěte dál. Prozradíme vám základní fakta, díky kterým se v problematice zorientujete.
CRM je dlouhodobá firemní strategie založená na budování stabilních a oboustranně prospěšných vazeb s klienty. Jedná se o poměrně komplexní záležitost, jejíž podstatou je efektivní nastavení firemních procesů, vhodně zvolené prostředky komunikace, ale také správný marketing, prodej a dodávka služeb.
K čemu slouží CRM systém?
Co je CRM systém? Nástroj sloužící k automatizaci, monitoringu a analýze procesů. Obecně patří k základním funkcím shromažďování dat o klientech a aktivitách firmy, které s jednáním se zákazníky nějak souvisí. V praxi jde především o e-mailovou korespondenci, filtrování dokumentů, správu zakázek a poptávek, plánování schůzek, ale také o nastavení marketingových kampaní.
Podstatné je, aby implementace CRM systému zmíněné procesy zjednodušila a nikoliv zkomplikovala. Vhodně zvolená aplikace může výrazně přispět k budování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky – a právě ti firmě obvykle přináší mnohem větší zisk než zákazníci noví.
CRM jako „nadstavba“ pro Outlook
Pokud používáte populárního e-mailového klienta Microsoft Outlook a neradi byste složitě přenášeli kontakty do nového prostředí, bude se vám zamlouvat CRM software eWay-CRM, který se implementuje přímo do Outlooku.
Česká aplikace eWay-CRM nabízí množství skvělých funkcí a obrovskou výhodu – uživatelé se nemusí učit pracovat v novém rozhraní. Mimo to je tento CRM zdarma. K verzi Free dostanete přístup ke 200 MB cloudu a zákaznické podpoře. Stáhnout si ho můžete na www.eway-crm.com.